- -
UPV
 

Estudiants de Turisme col·laboren amb el complex turístic Oliwood Beach

Estudiants de Turisme col·laboren amb el complex turístic Oliwood Beach <br>

Gràcies a un projecte educatiu

Un grup d'estudiants del Campus de Gandia han visitat el complex turístic d'Oliva Oliwood Beach, de la platja d'Oliva, per a conèixer in situ els detalls del projecte, per a poder plantejar propostes de millora. 
 
Es tracta d'alumnes de l'assignatura màrqueting turístic, del grau de Turisme i de primer del doble grau en Turisme i ADE (Administració i direcció d'empreses), que participen en un projecte d'innovació educativa, sota la supervisió dels professors Bernat Roig i Enrique Sigalat i en el qual intervenen diverses assignatures de màrqueting de la UPV. 
 
En aquest projecte els professors cerquen empreses que els presenten problemàtiques comercials reals, ajustades a la titulació dels alumnes. Es pretén que els alumnes apliquen la teoria que estan estudiant a l'elaboració de diagnòstics i propostes de nous productes. 
 
‘D'aquesta manera facilitem l'adquisició de competències per a la vida laboral, evitant que l'aprenentatge consistisca a memoritzar i esborrar conceptes’, assenyala el professor Roig. Si l'alumne aplica una eina de màrqueting, veu la seua utilitat i la reté millor. A més, gràcies a aquests intercanvis, l'empresa també pot conèixer noves eines i models, aplicables al seu negoci i saber que té professionals molt a prop, amb formació i capaces d'implantar-los.
 
Durant la visita, els alumnes van conèixer en què consisteix aquest complex turístic, situat en la desembocadura del Riu  Gallinera al costat del Mar Mediterrani, en l'àrea de Rabdells. Es tracta d'una interessant iniciativa que conjuga, d'una banda, un establiment hosteler consistent en cases de fusta i, per una altra, diversos espais per a dur a terme esdeveniments, reunions de treball, festes privades, esports, cursos, tallers, excursions i més activitats.
 
Entre els complements que s'estan instal·lant, es troba una piscina amb jacucci, solarium, sala de reunions, menjador, taller mitjà hivernacle, wifi, servei de transport des de l'aeroport, accés directe a les platges de la zona, etc. 
 
El responsable del complex, Salvador Just, ha mostrat les obres d'ampliació i millora en curs, així com els objectius de l'empresa. A continuació, la informadora turística Mireia Alemany ha presentat l'estratègia turística de l'Oliva. I, per a acabar, els estudiants han realitzat un recorregut guiat pel recinte. L'acte ha comptat amb la presència de la regidor de turisme d'Oliva, Mireia Morera.
 
Després de conèixer el producte turístic, els estudiants treballaran en equips per a realitzar la seua anàlisi de situació i diagnòstic, que servirà de base per a elaborar les seues idees i conceptes de nous productes i/o accions comercials. Per a açò, els alumnes porten ja dos mesos documentant-se sobre l'oferta turística d'Oliva, el complex Oliwood Beach, els càmpings i els tipus de productes que es pot oferir en aquest tipus d'establiment.
 
Tant l'empresa, la regidora de turisme i el professor s'han felicitat per aquesta iniciativa i ja s'han establit contactes per a ampliar la relació existent entre la universitat, l'ajuntament d'Oliva i diverses empreses de La Safor.
(30/03/2017)



EMAS upv