- -
UPV
 

Conferència: 'Gestió de la Demanda Turística: Noves preguntes o noves respostes?

Conferència: 'Gestió de la Demanda Turística: Noves preguntes o noves respostes?<br>

Divendres 3 de febrer, 10.30h en l'Espai Emprenedor del Campus 

La Càtedra d'Innovació Campus de Gandia UPV, ha programat per a divendres 3 de febrer a les 10.30h, a l'Espai Emprenedor, la conferència "Gestió de la Demanda Turística: Noves preguntes o noves respostes?" a càrrec de Francisco José Cossío Silva i Maria Ángeles  Revilla Camacho, Doctors en Administració i direcció d'empreses professors de la Universitat de Sevilla i especialistes en Màrqueting Turístic.

La demanda turística es troba afectada per circumstàncies i tendències pròpies dels nous escenaris del segle XXI. Velles i passades preguntes s'han quedat sense resposta al llarg dels anys. És possible que aquests nous factors ajuden a respondre-les? Han sorgit nous interrogants que exigeixen ser aclarits? Sense ser visionaris, entenem que hi ha un interessant debat que pot llançar llum al progrés del sector.

Francisco José Cossío Silva és Doctor en Administració i direcció d'empreses, i professor de Màrqueting de la Universidad de Sevilla des de fa més de trenta anys. Des de fa dues dècades, ha dirigit diversos projectes de recerca (Contractes R+D) en matèria Turística i Hotelera i és assessor i membre de l'Observatori Turístic de Sevilla, òrgan interdisciplinari encarregat d’elaborar dos dels principals documents que, amb caràcter semestral, llancen llum i serveixen de base al procés de decisions de les Polítiques Estratègiques de la Conselleria de Turisme i Esports de la CCAA d'Andalusia i del Consorci de Turisme de Sevilla i Província: Informe sobre Demanda Turística i Informe sobre Percepcions i Comportaments del Turisme. Paral·lelament, és analista del Sector Turístic en l’àmbit andalús amb reconeixement de la Conselleria de Turisme i Esport de la Junta d'Andalusia en el marc denominat “Turisme i Societat”. És a més formador en Programes de Reciclatge per a Directius de la Cadena Meliá, en el marc de l'administració i direcció d'empreses i Vicepresident de l’European Academy of Management and Business Economics (AEDEM). És autor de nombroses publicacions d’àmbit nacional i internacional.

María Ángeles Revilla Camacho és Doctora en Administració i direcció d'empreses, i professora de Màrqueting Turístic de la Universidad de Sevilla des de fa més de quinze anys. Coordina i imparteix el mòdul de Màrqueting i Comercialització en el Màster Internacional en Direcció Hotelera en la Facultat de Turisme de Sevilla, on ha dirigit més de cinquanta Treballs Fi de Màster a Espanya, Europa, Nord d'Àfrica i Llatinoamèrica. Autora de nombrosos treballs i publicacions enfocats a l'anàlisi de la competitivitat de l'empresa hotelera i del llibre titulat “Fonaments de Màrqueting Turístic” (2004). És coordinadora de l'Àrea de Gestió Turística d’European Academy of Management and Business Economics (AEDEM) i membre de la Càtedra Metropol-Parasol de Gestió d'Espais Turístics Urbans amb el patrocini de SACYR.

(03/02/2017)



EMAS upv