- -
UPV
 

Grup Pacha: estratčgia de marca i desenvolupament futur

Grup Pacha: estratčgia de marca i desenvolupament futur <br>

Conferència impartida pel director de Marketing, Comunicació i Desenvolupament de Negoci, divendres a les 11.00 hores

Divendres 11 de desembre a les 11:00h, en la Sala de Conferències 1, tindrà lloc la conferencia “Grupo Pacha: Estratègia de marca i desenvolupament futur” en el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València de la mà de Marco Frisina, Director de Màrqueting, Comunicació i Desenvolupament de Negoci. La conferència desgranarà la història del grup, conegut a nivell internacional, i com ha gestionat les seues marques al llarg del temps per a arribar a ser avui un símbol. A més, presentarà el seu ambiciós pla d'expansió per als pròxims anys. 

Grupo Pacha és una corporació que opera en els sectors d'oci, entreteniment, fragàncies, moda i accessoris, entre uns altres, la qual cosa representa la història d'una empresa espanyola d'èxit la influència del qual ha traspassat fronteres, diversificant la seua cartera de productes amb la marca inconfusible de les dues cireres.

El seu primer negoci es va gestar en la localitat catalana de Sitges durant els anys seixanta. No obstant açò Eivissa és, sens dubte, el lloc on va començar a prendre forma el que avui dia coneixem sota el nom de Grup Pacha, amb l'obertura del primer club en 1973. 

Des de llavors, l'esperit visionari del seu fundador Ricardo Urgell, juntament amb el treball apassionat d'un gran equip, ha portat al grup a l'actual desenvolupament de les seues diferents àrees de negoci, creant, dècada després de dècada, una varietat de conceptes innovadors i un estil de vida propi.

Present en els 5 continents, el Grup oPacha, a través tant de la seua emblemàtica marca Pacha com de Lio i Destino, ofereix una experiència única d'oci a una audiència estesa, que va dels 20 fins als 50 anys.

(11/12/2015)



EMAS upv