“La Malquerida”

Representació teatral a càrrec de Polimono, dijous, 25 de maig

“La Malquerida” -obra escrita pel dramaturg espanyol Jacinto Benavente i estrenada en 1913- és la peça que ha triat Polimono per a la seua pròxima representació teatral. Amb ella, novament s’apujarà el teló al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV).

L'obra està ambientada en la hisenda del Soto, on habiten la Sra Raymunda i la seua filla Acàcia. En enviduar, Raymunda contrau segones núpcies amb Esteban, qui s'enamora d'Acàcia. Cec per una gelosia infundada, Esteban comença a perseguir a tots els homes que envolten la vida d'Acàcia, a la qual comencen a dir “La Malquerida”.

“Enveja, incest, amor cec, família… són temes que es traslladen a l'escenari, creant una obra amb multitud de moralitats, i que farà a l'espectador pensar i recapacitar sobre el que està veient i la seua realitat”, ha assenyalat la coordinadora de Polimono, Cristina Chardí.

Polimono, teatre al campus universitari

Polimono, grup inclòs en el programa Generació Espontània de la UPV, està integrat per estudiants que busquen desenvolupar el seu talent artístic a través de l'expressió escènica. Espectacles d'improvisació, musicals, adaptacions teatrals… Cada integrant treballa de forma cohesionada, a manera de laboratori teatral on pot experimentar i aportar els seus coneixements i habilitats.

Recorda, “La Malquerida”, a càrrec de Polimono, dijous, 25 de maig, a les 18.00 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia. Entrada lliure i gratuïta.

(19/05/2023)