Esther Saiz Valero, delegada d'estudiants

“Com a delegada, la meua tasca principal és escoltar els estudiants i fer que les seues opinions arriben”

Esther Saiz Valero és la delegada d'estudiants del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). Amb anterioritat, va ocupar el càrrec de subdelegada, així com el de coordinadora de vida universitària. I, com ella ha assegurat, “les ganes de continuar ajudant i creant bon ambient entre l'alumnat del campus em van motivar a presentar-me a delegada”.

Esther estudia tercer curs del Grau en Ciències Ambientals i durant aquest 2023 “amb esforç, dedicació i sobretot amb el suport de l'equip de la delegació” treballarà al capdavant de la delegació d’alumnes de Gandia.

“Som un gran component per a fer universitat”

Les seues prioritats són “crear un ambient agradable al campus, donar-li vida al centre amb activitats i que siga com la nostra segona casa perquè hi passem moltes hores”. Però com a delegada, “la meua tasca principal és escoltar els estudiants i fer que les seues opinions arriben als llocs en els quals no se'ls escolta, ja que som un gran component per a fer universitat”.

Per a això, li acompanya un equip “format per persones meravelloses: Pablo Soriano com a subdelegat i Natalia Navarro com a secretària. Valeria Orsillo, anterior delegada, es queda als comandaments de l'àrea de comunicació. Com a coordinadores de l'àrea de vida universitària estan Rosana Aguilar i Milagros Velázquez, dins d'aquesta àrea està esports, amb Iker Orts. Continuem confiant en Mariangela Napoliello per a equitat. Finalment, però no menys important, l'àrea d'assumptes acadèmics la porten dues noves incorporacions: Astrid Lázaro i Victoria Contreras”.

Segons Esther, “arran de la COVID-19 i tot el que va implicar, la delegació no sols es va quedar bastant parada sinó que va desaparéixer una mica. Però amb esforç i dedicació es va veient com els estudiants tornen a conéixer la delegació i la nostra labor, que és molt important”.

Per a més informació sobre la Delegació d'estudiants de l’EPSG, consulta aquest enllaç.

(01/03/2023)