Cātedra iViO-UPV

VI Premi al millor Treball Final de Grau o de Màster 2022

Si enguany has defensat el teu Treball Final de Grau (TFG) o Treball Final de Màster (TFM) sobre tecnologia aplicada en l'àrea odontològica, pots aconseguir 1.000 euros i exposar la teua proposta en un congrés especialitzat gràcies a la Càtedra iViO-UPV.

Convocatòria VI Premi Càtedra iViO-UPV al millor TFG/TFM

La Càtedra iViO-UPV ha convocat la sisena edició del Premi al Millor TFG/TFM 2022. L'objectiu d'aquest guardó és reconéixer el millor treball realitzat en el camp de la tecnologia emprada en odontologia.

Fins ara, més d'una trentena d'estudiants de diferents universitats espanyoles han presentat els seues TFG/TFM per a optar al premi que atorga aquesta Càtedra. D'ells, cal destacar la gran diversitat d'investigacions acadèmiques, gràcies a les àrees de coneixement de les quals procedeixen. La convocatòria posseeix un caràcter multidisciplinari i a ella ha optat alumnat de diverses titulacions (Odontologia, Enginyeria de Telecomunicacions, Comunicació Audiovisual o Enginyeria industrial).

Els treballs són valorats per una comissió encarregada de seleccionar la millor proposta, considerant el caràcter innovador del treball i l'expedient acadèmic de l'autor/de l'autora.

El Premi Càtedra iViO-UPV al millor TFG/TFM està dotat amb mil euros i inclou l'exposició del treball guardonat en una jornada o un simposi especialitzat en tecnologia odontològica.

Càtedra iViO-UPV

La Càtedra iViO va ser creada el 18 d'abril de 2016. Amb seu a l'Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG), aquesta iniciativa és el resultat del conveni de col·laboració signat entre la Universitat Politècnica de València (UPV) i l'Institut Valencià d'Investigacions Odontològiques (iViO) per a la realització d'activitats de formació, investigació, divulgació i transferència de coneixement en l'àmbit de l'odontologia.

El termini de presentació de sol·licituds al VI Premi Càtedra iViO-UPV al millor TFG/TFM romandrà obert fins al 31 de desembre de 2022. Per a més informació, consulta les bases de la convocatòria ací.

(01/12/2022)