Cursos MOOC de valenciā

Ja està en marxa la nova edició dels cursos massius oberts gratuïts per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística ofereix, en mode síncron i per mitjà de la plataforma UPV[X], cursos massius en línia en obert (MOOC) per a la preparació dels nivells B2 (Intermedi), C1 (Suficiència) i C2 (Superior) de valencià.

Els cursos consten d'una selecció de continguts d'ortografia, morfosintaxi i lèxic d'aquests nivells que solen presentar alguns dubtes en l'ús habitual de la llengua.

Respecte als continguts, cada curs consta d’una sèrie de mòduls que tracten diferents aspectes lingüístics, exercicis autocorrectius intercalats en els vídeos i un examen final autocorrectiu. En acabar els cursos, no s’obté cap credencial.

Els destinataris són totes aquelles persones que hi estiguen interessades i la durada dels cursos en mode síncron i intensius és des del 15 de setembre fins al 7 de novembre.

Calendari

Curs en mode síncron: l’alumnat comença el curs quan ho desitge i, de manera extraordinària, es proposa setmanalment el repàs d’una o de dues unitats de les set/huit totals dels cursos. L’equip docent donarà suport en els fòrums, des del 15 de setembre fins al 7 de novembre, perquè es puguen resoldre els dubtes. Tots els continguts romanen oberts, inclosos els exàmens de cada unitat i l’examen final del curs.

Curs en mode autònom: en acabar el curs en mode síncron l’alumnat podrà accedir als continguts, ja que continuaran oberts, però l’equip docent no donarà suport en els fòrums.

(01/10/2022)