Premis Final de Grau EPSG 2021-2022

El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al 30 de setembre

Has finalitzat els teus estudis de grau al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) entre l'1 d'octubre de 2021 i el 30 de setembre de 2022?

El Grau en Ciències Ambientals; el Grau en Comunicació Audiovisual; el Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge; el Grau en Tecnologies Interactives o el Grau en Turisme?

Si és així, presenta la teua sol·licitud i opta als Premis Final de Grau 2021-2022.

Premis Final de Grau, objecte i quantia

Els Premis Final de Grau reconeixen la tasca realitzada per l'alumnat durant el seu període d'estudis al Campus de Gandia.

Per a valorar les candidatures presentades, un jurat -compost per docents i un vocal nomenat per l'entitat patrocinadora del premi- és l'encarregat de qualificar cada sol·licitud. Aquest jurat tindrà en compte l'expedient acadèmic de l'estudiant, la nota del treball final de grau, les activitats complementàries realitzades durant el període d'estudis al campus…

S'estableixen cinc premis amb els seus corresponents accèssits, un per cada títol. La dotació econòmica de cada premi és de 500 euros i cada accèssit està dotat amb 200 euros.

Bases i sol·licitud

Consulta les bases dels Premis Final de Grau en aquest enllaç, on també trobaràs la sol·licitud que has d'emplenar i presentar.

(26/09/2022)