Apunta't a l'esport universitari

Estudiants i personal poden accedir a les activitats i instal·lacions esportives

L'Àrea d'Esports de la Universitat Politècnica de València (UPV) et proposa un estil de vida saludable, amb accés gratuït per a tota la comunitat universitària a nombroses propostes esportives.

Desenes d’especialitats esportives estan a la disposició de les persones usuàries; unes encaminades a la salut, l'oci i la recreació (tonificació, pilates o ioga) i altres de caràcter competitiu, en les modalitats d'esports d'equip i individuals.

Tota persona sòcia d’Esports té accés a aquests serveis:

- Accés gratuït a les activitats dirigides, per a la promoció de l’oci, la forma física i la salut.

- Accés gratuït o amb quota reduïda a les escoles esportives, per a l’especialització i el perfeccionament de les diferents modalitats esportives.

- Reserva gratuïta d'instal·lacions esportives, sempre que la totalitat de jugadores i jugadors siguen persones sòcies, o amb tarifa reduïda per a jugar amb persones convidades.

- Accés gratuït a les instal·lacions esportives d'ús individual.

- Participació en les competicions internes de la UPV d’esports d’equip i de raqueta.

Les reserves d'instal·lacions poden fer-se des de l'aplicació d'Esports o des de la Intranet.

Consulta el programa esportiu complet del Campus de Gandia.

(01/09/2022)