Jornada d'acollida, dirigida a estudiants de nou ingrés

Divendres, 9 de setembre, de 9.00 a 14.00 hores

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebrarà la Jornada d'acollida el divendres, 9 de setembre. Aquesta sessió, dirigida a l'alumnat de nou ingrés, “és una manera de donar la benvinguda, perquè l’alumnat conega les principals instal·lacions del campus universitari, la titulació que cursarà… i és un primer contacte amb els qui seran els seus companys i companyes durant els següents anys”, ha assenyalat la subdirectora d'Alumnat i Innovació Educativa, Eva Mestre.

La Jornada d'acollida 2022 del Campus de Gandia consistirà en un acte de presentació per part de la direcció del centre. A més, en aquesta trobada, que es desenvoluparà durant el matí, des de les 9.00 fins a les 14.00 hores, participaran “les direccions acadèmiques dels graus que s'imparteixen al campus, el personal tècnic i informàtic del centre, el personal de la biblioteca i uns vint docents i estudiants tutors que acompanyaran els nous alumnes al llarg del primer curs, per a assegurar la seua correcta i fàcil integració en la vida acadèmica universitària”.

Com ha avançat Mestre, “la Jornada d'acollida d'enguany serà totalment presencial, després de dos cursos, celebrant-se de manera semipresencial, i incorporarem noves activitats, perquè l'alumnat puga conéixer tots els serveis del campus als quals pot accedir-hi”.

Jornada d'acollida 2022 al Campus de Gandia, divendres, 9 de setembre, de 9.00 a 14.00 hores.

(02/09/2022)