Cursos de valenciā

Primer quadrimestre del 2022-2023. El termini de preinscripció finalitza el 12 de setembre

El Vicerectorat d'Organització d'Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la Universitat Politècnica de València (UPV), per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la institució, ofereix cursos de valencià per al primer quadrimestre del 2022-2023.

L’objectiu és ajudar a la formació en valencià, tant per a millorar-ne el coneixement com per a començar-lo a aprendre. A més, els cursos són adequats per a preparar-se per a les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA), de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià (JQCV) o altres institucions.

Nivells i destinataris

En aquesta convocatòria, s’ofereixen cursos de valencià, en grups reduïts, de tots els nivells (A1, A2, B1, B2, C1 i C2) i en les modalitats següents: cursos virtuals amb videoconferència, cursos presencials i cursos en línia (asíncrons).

Els destinataris dels cursos són:  estudiants de la UPV, membres d'Alumni PLUS, PAS, PDI i PI de la UPV. També personal assimilat als col·lectius de PAS, PI i PDI (persones de les empreses vinculades a la CPI i externes dels instituts de la UPV).

Modalitats dels cursos

• Cursos virtuals amb videoconferència (TEAMS), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.
  • Cursos presencials: A1, A2 i B2 (Campus de Vera) i C1 i C2 (Campus de Gandia).
  • Cursos en línia (asíncrons) dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2.

Dates dels cursos: en general, entre el 19 de setembre i el 30 de novembre de 2022

Preinscripció: fins al 12 de setembre, en l’enllaç de la taula de cursos, punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix.

Més informació: Servei de Promoció i Normalització Lingüística

(01/09/2022)