Autobús gratuīt

Des de l'estació de tren de Gandia fins al campus universitari

L'alumnat del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) pot viatjar de manera gratuïta en la línia regular de l’autobús urbà, L1, de la ciutat. Aquesta línia uneix l'estació de tren de Gandia amb el campus universitari.

Per a acollir-se a aquest avantatge, has d'estar matriculat/matriculada, tindre menys de 30 anys i sol·licitar la targeta de transport; un títol personalitzat i intransferible.

El servei només s'ofereix els dies lectius en els centres educatius i se suspén els mesos en què no s'imparteix docència al campus universitari.

Per a més informació, sobre el servei gratuït d'autobús urbà, que uneix l'estació de tren de Gandia i el campus universitari, els horaris i les parades, consulta aquest enllaç

(01/09/2023)