Escola d’Estiu al Campus de Gandia

De l'1 al 29 de juliol, iniciativa dirigida a xiquetes i xiquets entre 3 i 14 anys

L'Escola d’Estiu del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) és una iniciativa dirigida a xiquetes i xiquets nascuts entre 2008 i 2018.

Es tracta, “d'una magnífica alternativa d'oci que permet als més xicotets aprendre alhora que es diverteixen. A més, també permet a les mares i els pares compaginar la vida familiar i laboral”, ha assenyalat Raquel Jiménez, coordinadora de l’Escola d’Estiu al Campus de Gandia.

Escola d’Estiu de la UPV

L’Escola d’Estiu de la UPV, que és la més antiga de les universitats públiques espanyoles, ofereix places en els tres campus de la UPV (Alcoi, Gandia i Vera). “L'any passat va ser una Escola atípica, encara amb restriccions. Així que, ara hem tornat a la normalitat”. En concret, 21 xiquetes i xiquets participaran durant la primera quinzena del mes de juliol i 22, en la segona.

Una escola d'estiu diferent

Les activitats de l’Escola d’Estiu es desenvolupen de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores, des de l'1 al 29 de juliol. Per a l'ocasió, l'equip de monitors ha preparat “jocs esportius, tradicionals, d'aigua. També, sessions de cuina, contacontes, treballs manuals, danses i experiments (aprofitant les instal·lacions del campus universitari)”. I, per descomptat, “no faltaran les eixides a la platja, a la piscina i el campament per als més majors”.

Escola d’Estiu, amb Ucraïna

A més, donada la situació actual, des de la direcció de l’Escola d’Estiu UPV es va llançar una campanya de col·laboració, per a oferir aquesta iniciativa a tots els menors acollits en famílies valencianes. Al Campus de Gandia, “de les xiquetes i xiquets amb edats compreses entre els 3 i 14 anys, comptem amb dues xiquetes ucraïneses”, ha indicat la coordinadora de l’Escola, Raquel Jiménez.

Més informació sobre l’Escola d’Estiu de la UPV, consulta aquest enllaç.

(21/07/2022)