Preinscriu-te al Campus de Gandia

Si vols estudiar un grau o un màster, no oblides realitzar la preinscripció. Consulta ací les dates

La preinscripció és el procediment que serveix per a ordenar per nota d'accés els estudiants que sol·liciten plaça en un grau o un màster universitari. El tràmit es fa de manera digital, emplenant un formulari en línia en un termini determinat.

Per a màsters universitaris

Fins al dijous, 30 de juny, està oberta la preinscripció de màsters universitaris.

• Quin termini tens per a preinscriure't? Del 15 al 30 de juny de 2022.
  • Quan sabràs si t'han admès? El divendres, 22 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores.
  • Quan hauràs de fer la matrícula? El dilluns, 25 i el dimarts, 26 de juliol de 2022.

Per a graus

El termini per a la preinscripció de graus i doble graus s'obri el dilluns, 20 de juny, i es tanca el divendres, 8 de juliol, a les 14 h.

• Quin termini tens per a preinscriure't? Del 20 de juny al 8 de juliol de 2022.
  • Quan sabràs si t'han admès? El divendres, 15 de juliol de 2022, a partir de les 14 hores.
  • Quan hauràs de fer la matrícula? El dimarts, 19 i el dimecres, 20 de juliol de 2022.

En la preinscripció de la Comunitat Valenciana es poden emplenar fins a 20 graus, és a dir, fins a 20 carreres que s'impartisquen en les cinc universitats públiques valencianes. És molt important l'ordre en el qual se sol·liciten els graus, a causa del funcionament de les llistes d'espera.

Si vols saber més sobre la preinscripció de graus, la matrícula, els costos, les beques, els allotjaments, els cursos MOOC d'anivellament gratuïts… consulta aquesta pàgina.

(06/07/2022)