El teu grau UPV en TikTok

Allibera la teua creativitat en TikTok i guanya abonaments per a festivals d'estiu

L'Àrea de Comunicació (ACOM) de la Universitat Politècnica de València (UPV) llança el concurs El teu grau UPV en TikTok, per a donar a conèixer els seus graus entre la comunitat de la plataforma social.

Com s’hi participa

Tria un grau i crea un vídeo original i amb gràcia sobre aquest, que dure un màxim de 40 segons. Publica’l en TikTok amb l'etiqueta #grausUPV. Ja està: ja formes part del concurs! Publica tants vídeos sobre el mateix grau com vulgues. O d'altres. No hi ha límit.

Puja el teu vídeo entre els dies 20 de maig i 15 de juny del 2022, ambdós inclosos. I recorda que has de ser estudiant de la UPV durant el curs 2021-2022 per a poder participar (en qualsevol nivell de títols oficials: grau, postgrau o doctorat).

Republicarem els millors vídeos al nostre canal en TikTok, sempre atribuint-te l'autoria, per descomptat.

Qui guanya

Un jurat, compost per cinc persones entre l’ACOM i el personal que edita el canal de la UPV en TikTok, elegirà els tres vídeos guanyadors en les categories d'originalitat, grau, tiktoker i més UPV.

Volem vídeos positius, divertits, originals i de bon humor! (i, si no n'hi haguera, tindríem l’obligació de declarar desert el concurs; una cosa que no volem fer per res del món).

El 17 de juny publicarem qui ha guanyat.

Els premis

Les quatre peces guanyadores s'emportaran aquests premis:

- Vídeo més original (el que fa que t'esclate el cap): dos nits d'hotel per a dues persones al Diamante Beach, de Calp1.

- Vídeo al millor grau (el que millor mostra com és aquest grau de la UPV): dos nits d'hotel per a dues persones al Gran Hotel Sol i Mar - Adults Only, de Calp1.

- Vídeo més tiktoker (el que millor usa les possibilitats de la plataforma): dos abonaments generals per al FIB (Festival Internacional de Benicàssim).

- Vídeo més UPV (el que transmet millor l'experiència UPV): dos abonaments generals per a l'Arenal Sound de Borriana.

A més, regalarem 10 motxilles oficials UPV entre la resta de finalistes.

(06/06/2022)