Enquesta de mobilitat

Quines són les necessitats i millores a fi que la comunitat universitària es desplace de manera més sostenible?

El Vicerectorat de Desenvolupament Sostenible dels Campus ha posat en marxa una enquesta de mobilitat, amb l'objectiu de poder analitzar els hàbits de transport de la comunitat universitària i poder impulsar una mobilitat més sostenible a tots els campus universitaris.

L'enquesta de mobilitat és una eina essencial per a la planificació del campus i l'avaluació dels seus indicadors. Amb aquesta, es pot conèixer l'evolució del repartiment modal respecte de l'any 2015. Així mateix, es podran definir les millores necessàries sobre les quals treballar i que cal incloure en el pròxim Pla estratègic de mobilitat sostenible de la UPV. Volem conèixer les necessitats, preferències i percepcions que la comunitat universitària té sobre les diferents opcions de mobilitat disponibles.

L'enquesta ja és accessible a través de l'enllaç que t’ha arribat al correu electrònic de la UPV. També podràs trobar-la en la plataforma PoliformaT i en la pantalla d'inici de la Intranet de la UPV. Recorda que estarà disponible fins al 31 de maig del 2022.

Entre totes les persones que responguen l'enquesta, se sortejaran cinc botelles dissenyades per Closca i cinc lots esportius (samarreta tècnica, dessuadora i bossa).

Participa!

(01/05/2022)