Lliga de Debat Universitāria

Si vols formar part de l'equip de la UPV, posa't en contacte amb l'SPNL

La Universitat Politècnica de València (UPV) participa en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats, que tindrà lloc del 4 al 7 d’abril del 2022, a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Es tracta d’una competició dialèctica en la qual, durant una setmana, diferents equips d’estudiants debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat.

Enguany es debatrà sobre la qüestió següent: “És necessària una indústria farmacèutica pública a la Unió Europea?”.

Els premis són: 2.500 euros per a l’equip campió i 1.200 euros per al subcampió; el millor orador o oradora rebrà un premi de 300 euros.

La UPV realitza accions de preparació de l’equip que la representarà en la Lliga de Debat Universitària, com sessions de formació o tornejos de debat.

L’estudiantat interessat a formar part de l’equip de la UPV en l’edició d’enguany ha d’enviar un correu al Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la UPV (dinamitzacio.spnl@upv.es) o al grup de Generació Espontània Debat UPV (debate.upv@gmail.com), abans del 31 de gener.

(25/01/2022)