Uneix-te a Generaciķ Espontānia

Si tens un somni, si vols divertir-te, fer amistats, competir, fer currículum i guanyar experiència

Si eres estudiant de la UPV i tens ganes de formar part d'un grup de persones apassionades, uneix-te a Generació Espontània. Has sentit parlar de Formula Student, Azalea o Hyperloop? Tots ells són equips que formen part d’aquest programa, una llançadora per a iniciatives de l'alumnat de la Universitat.

Ser part d'un equip de Generació Espontània és molt més que inscriure's en una assignatura o convalidar sis crèdits. Significa formar part d'una comunitat que dona suport a les teues idees i opinions de manera respectuosa; treballar en equip, i conèixer gent d'altres titulacions i universitats.

Generació Espontània està format per més de 2.000 persones, incloent-hi estudiants de la UPV, Alumni, professorat, professionals i estudiants d'altres universitats valencianes, espanyoles i internacionals. Organitzats en més de 50 grups, els equips disposen del suport de la UPV i de la comunitat universitària per a fer realitat els seus somnis. Hi ha equips científics, de competició de motor, culturals, de disseny i art, professionalitzadors i tecnològics.

El perfil dels membres dels equips és de persones apassionades, amb inquietuds i amb ganes de treballar. Uneix-te a Generació Espontània!

(08/10/2021)