Últimes places

Llista de places disponibles en els màsters universitaris

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el segon període de preinscripció per a aquells màsters universitaris que no han cobert totes les seues places en el primer.

Fins al 10 de setembre podràs preinscriure't en qualsevol dels màsters amb places vacants que figuren en aquest enllaç

La data de publicació dels resultats serà el 16 de setembre, a partir de les 14 hores.

Quan els resultats siguen públics, la UPV enviarà un correu electrònic a la persona preinscrita perquè puga consultar-los amb el seu DNI i el PIN.

La matrícula es durà a terme el 17 de setembre.

Màsters al Campus de Gandia

Al Campus de Gandia de la UPV s'imparteixen els següents màsters inclosos en l'oferta acadèmica per al curs 2021-2022:
Aquests màsters, que abasten diferents branques del coneixement - Ciències, Ciències Socials i Jurídiques i Enginyeria - tenen un cost de matrícula subvencionat i regulat per les autoritats estatals i autonòmiques. Els alumnes, a més, poden sol·licitar les beques que atorguen l'estat, la Generalitat Valenciana i la mateixa UPV.

(15/09/2021)