Matriculem-nos en valencià

La campanya incideix en l’objectiu d’escollir el valencià com a llengua en primera preferència en la docència

La campanya “Matriculem-nos en valencià 2021-2022” s’adreça als estudiants de grau i de màster i té com a objectius la promoció del valencià en primera preferència en la docència presencial o en línia, la matriculació en les assignatures que s’imparteixen en valencià, la promoció de les assignatures de valencià tècnic i l’ús del valencià en la vida acadèmica.

La campanya es desenvoluparà fins al mes de desembre, per mitjà de cinc accions.

1. M’agrada el valencià tant com m’agrades tu

Amb el lema “M’agrada el valencià tant com m’agrades tu” es pretén sensibilitzar sobre l’ús del valencià a la universitat. Per això, si ja estudies al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) o formaràs part d’aquesta comunitat universitària, respon a les preguntes que es publiquen a les xarxes socials de l’@spnlbondia i de la web www.upv.es\bondia amb l’etiqueta #magradaelvalencià.

2. Quan et matricules, matricula’t en valencià
  • Escull la llengua en què vols rebre la docència i marca la casella valencià com a primera preferència.
  • Matricula’t en les assignatures que s’ofereixen en valencià.
  • Matricula’t també en les assignatures de valencià tècnic, perquè aprendràs la terminologia, reforçaràs la competència comunicativa i professional i milloraràs els coneixements a les proves d’acreditació de valencià.
3. Utilitza el valencià en qualsevol activitat universitària

Des del primer dia al Campus, utilitza el valencià. I coneix les activitats de promoció, ajudes, formació i acreditació de valencià que ofereix el Servei de Promoció i Normalització Lingüística

4. Rep l’obsequi de benvinguda

Si has marcat la casella valencià com a primera preferència en la docència i has emplenat el formulari de la campanya “Matriculem-nos en valencià 2021-2022”, pots obtindre l’obsequi de la campanya.

5. Entra en el sorteig d’entrades per al festival de música en valencià

A més a més, entraràs en el sorteig (el 15 de novembre) d’entrades per al festival de música en valencià de l’hivern.

Per a més informació: www.upv.es/bondia

(20/07/2021)