Allotjament i transport

Busques allotjament per a estudiar al Campus de Gandia?

Per a qui ha de traslladar-se des de la seua població d'origen per a cursar estudis universitaris al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), una preocupació és trobar allotjament el pròxim curs acadèmic.

Per això, des del campus es facilita informació per a poder triar l'opció que millor s'adapte a les necessitats i/o possibilitats de l'estudiant.

Les opcions són variades: habitacions en pisos compartits, allotjament a casa d'una família o residències universitàries. Així que, per a trobar el que busques, pots utilitzar el cercador d'allotjament de la UPV o bé la pàgina web de la residència amb apartaments individuals.

Quant al transport, en l'apartat Contacte de la web del Campus de Gandia podràs informar-te sobre com arribar al campus, els horaris de tren i les condicions del servei d'autobús gratuït per a estudiants, des de RENFE fins al campus universitari.

(27/06/2021)