UNIFeria Graus

El certamen en línia arriba a la seua tercera edició i està organitzat per CRUE Universitats Espanyoles

Dona el salt a la universitat! Troba totes les respostes als teus dubtes universitaris en UNIFeria Graus, la fira virtual d'estudis universitaris de grau de les universitats espanyoles, que se celebra del 22 al 24 de febrer.

A colp de clic, sense desplaçaments, sense esperes, sense fullets que contaminen el medi ambient… La Universitat Politècnica de València participa en UNIFeria, la fira virtual més important d'Espanya, que funciona com les presencials.

Organitzada per CRUE Universitats Espanyoles, UNIFeria arriba a la tercera edició. Pots visitar totes les universitats espanyoles i obtenir informació de l'oferta d'estudis, les notes de tall, els preus, les opcions d'allotjament i molt més.

A més, podràs conversar en directe, via xat, amb personal dels serveis d'informació i orientació de les diferents universitats. Registra't ara i podràs entrar directament amb el teu correu electrònic i la contrasenya, una vegada la fira estiga oberta.

Del 2 al 4 de març, fira de màsters

A més d'aquesta tercera fira virtual de graus, CRUE Universitats Espanyoles organitza, del 2 al 4 de març, la segona edició d'UNIFeria Màsters, amb informació sobre les opcions d'estudis de màster oferides per totes les universitats participants
(19/02/2021)