- -
UPV
 

Els nostres serveis, ara no presencials

Els nostres serveis, ara no presencials

Orientació laboral per Skype, fòrums per a estudiants internacionals, entrenaments esportius per YouTube...

El personal d'administració i serveis també continua treballant de forma no presencial.

Jesús Alba, director del Campus de Gandia de la UPV, destaca la gestió que s'ha realitzat des de l'Oficina Internacional del Campus respecte als estudiants Erasmus, tant els desplaçats a Gandia procedents d'altres països, com els estudiants del Campus que realitzaven una estada internacional. 'S'ha treballat per a facilitar que qui volguera quedar-se el poguera fer i qui ho preferira, tornara al seu país d'origen sense dificultats’.

Michaela Muszyinski, coordinadora de l'Oficina internacional de Gandia, explica que s'ha creat una oficina virtual, on els estudiants poden fer les seues gestions com si estigueren al campus, amb atenció personalitzada.

‘També hem creat un espai virtual per als alumnes internacionals que encara estan ací, uns 25, sobretot italians, llatinoamericans i polonesos. Queden tots els dies amb nosaltres i amb estudiants del Campus, perquè se senten acompanyats’.

+ info en https://www.upv.es/contenidos/ori/indexv.html

Un altre exemple d'adaptació del servei el trobem a la Biblioteca – CRAI  que, amb ‘La Biblioteca a casa’, posa milers de recursos digitals a l'abast de la comunitat universitària.

A través del xat de la Biblioteca, ofereixen atenció de 9.00 h a 20.00 h i han preparat recursos i assessorament específics per als estudiants que fan el Treball Final de Grau i el Treball Final de Màster. Segons Natalia Sastre, responsable de la Biblioteca de la UPV a Gandia, es respon així a les necessitats d'una etapa acadèmica on la investigació i els recursos bibliogràfics són clau.

+ info en http://www.upv.es/contenidos/bibgand/indexv.html

El Servei Integrat d'Ocupació ofereix també la possibilitat de rebre orientació laboral a través de Microsoft 365 Teams, Skype o correu electrònic, mitjançant cita prèvia en el seu web i continua gestionant futures pràctiques en empresa.

+ info en http://www.upv.es/contenidos/sieorien/infoweb/sieorien/info/735576normalv.html

Un altre exemple d'adaptació a la nova realitat l'ofereix el Servei d'Esports, que ha posat en marxa sessions d'entrenament online en el seu canal Youtube. Segons Kety Balibrea, tècnica d'aquest servei, es tracta d'una iniciativa que ha començat al Campus de Gandia i que s'implantarà en els tres Campus de la UPV.

‘Pensem que és molt positiu que la comunitat universitària mantinga el contacte amb els seus monitors i també és una xicoteta contribució que beneficia a la societat en general’, explica Balibrea.

+ info https://bit.ly/youtube_esports

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística continua  tots els seus serveis online: ajudes, formació, assessorament lingüístic... 

+ info http://www.upv.es/entidades/SPNL/noticia_1105703v.html

L'Institut de Ciències de l'Educació (ICE) ofereix formació i sessions d'assessorament psicopedagògic a través d'internet: 

http://www.upv.es/entidades/ICE/ 

(30/03/2020)



EMAS upv