01/02/22
Noticia
Curs de valencià A1, per a nouvinguts o persones sense cap competència en valencià

El objetivo es ayudar a entender y a usar expresiones familiares cotidianas y frases básicas para comunicarse en valenciano

DESTINATARIS: estudiants i personal de la UPV sense coneixements de valencià.S’admeten membres d'Alumni PLUS i de l'AAA de la UPV.

TÍTOL DEL CURS:Curs de valencià A1 (per a nouvinguts)

DATES:dilluns i dimecres, de 15 a 17 h, del 21 de febrer al 23 de maig de 2022

MODALITAT: presencial

PROGRAMA GENERAL DEL CURS:VALENCIÀ A1 (PER A NOUVINGUTS)

El curs consta de les cinc unitats bàsiques següents: 1. PRESENTAR-SE (presentar-se, alfabet, present dels verbs viure, ser, tindre, numerals...), 2. DESCRIURE PERSONES (cos humà, roba i complements, article, colors, gènere), 3. LA MEUA FAMÍLIA (relacions de família, ordinals, possessius, alguns animals), 4. QUÈ FAS AL LLARG DEL DIA? (present d’indicatiu, plural, dies de la setmana, aula), 5. MENJAR I BEURE (hora, parts del dia, menjar i beure, quantitatius (gens de / cap), mesos de l’any)

PREINSCRIPCIÓ: del 20 de gener al 7 de febrer, en l’enllaç de la taula de cursos (https://bit.ly/cursosSPNL), punxant sobre el nom del curs, tenint en compte la modalitat i l’horari en què s’imparteix. Les places són limitades.

Servei de Promoció i Normalització Lingüística

www.upv.es/bondia

spnl.cursos@upv.es

spnl@upv.es