20/10/20
Cinema en Valencià a Gandia

Les pel·lícules es projectaran del 21 d’octubre al 16 de desembre de 2020 al Teatre Serrano de Gandia.

Nova edició de Cinema en Valencià a Gandia. El projecte, nascut a Gandia el 2006, té com a objectius la promoció i normalització de l’ús social del valencià a través del cinema, la reivindicació de més films doblats o subtitulats en la nostra llengua, l’impuls al sector audiovisual valencià, en un context en el qual es necessari el suport a la cultura en valencià.

La presentació d’aquesta edició del Cinema en Valencià a Gandia va tenir lloc el passat 16 d’octubre, amb la participació de Nahuel González, regidor de Cultura i Promoció Lingüística de l’Ajuntament de Gandia; Carme Melo, directora del Centre Internacional de la Universitat de València a Gandia, i Josepa Costa, tècnica de Promoció Lingüística i Cultural del Campus de Gandia de la UPV.

Programació

• Dimecres 21 d’octubre: Els consells de l’Alice (‘Alice et le marie’), de Nicolas Pariser
  • Dimecres 18 de novembre: L’editor de llibres (‘Genius’), de Michael Grandage
  • Dimecres 16 de desembre: Barcelona 1714, d’Anna Bofarull