24/07/19
Cursos de valencià del 2019-2020: encara queden algunes places

El termini d’inscripció finalitza el 17 de setembre.

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la UPV ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al primer quadrimestre del curs 2019-2020.

Inscripció: del 24 de juliol al 17 de setembre.

Destinataris: comunitat universitària (estudiants, PAS, PDI i membres d’Alumni UPV Plus).

Nivells: A2 (Bàsic), B1 (Elemental), B2 (Intermedi), C1 (Suficiència) i C2 (Superior), corresponents als nivells de les proves d’acreditació de les universitats (CIEACOVA).

Cada nivell (120 h) consta de dos cursos independents i complementaris de 60 h, els del primer quadrimestre es realitzen de setembre a desembre, i els del segon, de febrer a maig.

Modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells, segons els campus) i cursos en línia (dels nivells B2, C1 i C2):

1. Cursos semipresencials

Estan estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d’autoaprenentatge. A partir del nivell B2 contenen tasques específiques d’expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

2. Cursos en línia (B2.2, C1.2 i C2.2)

La durada és de 60 hores. Cal fer 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor. Les tasques d’expressió escrita i d’expressió oral estan dividides per col·lectius.

Matrícula i més informació: Cursos 1r quadrimestre 2019-2020

Servei de Promoció i Normalització Lingüística (www.upv.es/bondia)