03/01/22
Programa esportiu 2021-2022, segon quatrimestre

Consulta el programa esportiu del segon quatrimestre del curs 2021-2022

L'Àrea d'Esports et presenta el programa esportiu del segon quadrimestre del 2021-2022 amb una aposta clara per l'esport per a tod@s a la Universitat Politècnica de València.

Enguany, volem que l'esport forme part de la teua vida universitària, volem ajudar-te a millorar la teua salut a través de l'esport, més necessari que mai amb la COVID-19.

Tots els estudiants, el PAS i el PDI seran socis d'esports de manera automàtica a partir de l'1 de gener. Si eres d'un altre col·lectiu, pots fer-te soci en intranet o de manera presencial en l'Àrea d'Esports.

Fes una treva en les teues activitats quotidianes al teu campus i suma't al programa que t'oferim durant tot el quadrimestre.

Podràs participar en les activitats dels programes En Forma i Aula Salut, en escoles esportives, competicions i fins i tot completar el teu currículum acadèmic amb temàtiques relacionades amb l'activitat física!

I tot això amb la màxima seguretat amb els protocols adaptats a les normes sanitàries vigents a cada moment.

Més informació: