05/05/20
Devoluciķ o donaciķ de la quota de soci del Servei d'Esports

Ens sumem a la campanya de microfinançament #UPVSolidariaFrontalCOVID-19

Des del Servei d´Esports informem a tots els nostres socis i sòcies que del 5 al 30 de maig pots sol·licitar des de la intranet, de forma automatitzada i sense gestions intermèdies,la devolució de la quota de sòcia o soci d'Esports corresponent al període comprès entre abril i juliol, atesa la situació excepcional de tancament de les nostres instal·lacions esportives i la suspensió de la docència presencial a causa de la COVID-19.

En aquesta línia, et convidem al fet que et sumes a la campanya de microfinançament #UPVSolidariaFrontalCOVID-19 per a donar suport i cobrir les necessitats acadèmiques de l'alumnat de la nostra universitat que es trobe especialment afectat per aquesta crisi.

Esperem que prompte puga restablir-se la normalitat i tornem a gaudir de l'activitat esportiva junts. Molt d'ànim i gràcies per la teua comprensió.