"Parlem de ciència amb..."

Participa el dimecres 14 (12 h, Facebook Live) en l'entrevista a Miguel Sánchez, investigador del DISCA de la UPV

[ 12/03/2018 ]

Palla de l'arròs per als ninots de les falles... Com sorgeix la idea?, quins avantatges té?, podrem veure falles fetes amb aquest material en els pròxims anys?, i impreses en 3D? Aquestes són només algunes de les qüestions que abordarem aquest dimecres 14 de març amb Miguel Sánchez, investigador del Departament d'Informàtica de Sistemes i Computadors de la Universitat Politècnica de València (DISCA-UPV), en una entrevista en directe a través de Facebook Live que començarà a les 12 hores.

L'esdeveniment, realitzat en el marc del cicle "Parlem de ciència amb...", està obert al públic en general, per la qual cosa qualsevol persona interessada pot formular directament les preguntes que considere oportunes durant l'entrevista a l'investigador de la UPV.

"Parlem de ciència amb..." és una iniciativa impulsada per la UPV que compta amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

Activitat docent repartida

Miguel Sánchez López (Madrid, 1964) és doctor, llicenciat i diplomat en Informàtica per la UPV, a la plantilla docent de la qual es va incorporar el 1988 i on, des del 2001, ocupa una plaça de professor titular d'universitat.

En l'actualitat, reparteix la seua activitat docent entre l'ETS d'Enginyeria Informàtica (Xarxes de Computadors), l'ETS d'Enginyeria Industrial (Impressió en 3D i Fabricació Digital), el Màster d'Art Visuals i Multimèdia que organitza el Departament d'Escultura de la UPV (Electrònica i Computació Física) i el Curs d'Expertesa Universitària en Tecnologies Interactives i Fabricació Digital (Impressió en 3D).

Sánchez (que acaba de finalitzar un projecte de recerca sobre impressió en 3D d'escultures combustibles de gran format i col·labora amb diversos grups científics sobre aplicacions de la impressió en 3D per a aplicacions mèdiques, veterinàries i biològiques) ha realitzat diverses estades en universitats -Cornell, Ithaca NY (Estats Units), Beijing (Xina) Oulu (Finlàndia), Uppsala (Suècia), Leipzig i Dresden (ambdues a Alemanya)- i centres de recerca, com l'International Computer Science Institute de Berkeley (Estats Units).

Premi a l'Excel·lència Docent el 2009

El 2009, el professor Sánchez va rebre el Premi a l'Excel·lència Docent del Consell Social de la UPV. Així mateix, l'investigador de la UPV ha ocupat el càrrec de subdirector de Relacions amb Empreses a l'ETS d'Informàtica Aplicada i, posteriorment, el de subdirector d'Infraestructura i Innovació a l'ETS d'Enginyeria Informàtica, ambdós centres adscrits a la UPV.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera