Aula Llar i Qualitat de Vida

Leroy Merlin i la UPV signen un conveni de col·laboració per al desenvolupament d'activitats formatives en el marc de Generació Espontània

[ 03/10/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) i l'empresa Leroy Merlin Espanya SLU han signat un conveni de col·laboració per a la creació de l'Aula Llar i Qualitat de Vida, que té com a objectiu la promoció de la millora de la qualitat de vida en la llar mitjançant la realització d'activitats amb col·lectius d'estudiants vinculats a la temàtica.

La durada inicial de l'acord, que implicarà l'aportació per part de Leroy Merlin de 15.000 euros, és anual, si bé podrà prorrogar-se, per exprés acord d'ambdues entitats, fins a un màxim de quatre anys en virtut del present conveni.

Seu en l'Espai Design Factory de la Casa de l'Alumne UPV

L'Aula Llar i Qualitat de Vida tindrà la seua seu principal en l'Espai Design Factory de la Casa de l'Alumne del campus de Vera UPV, i les seues activitats es realitzaran en el marc del Programa Generació Espontània de la UPV, plataforma de suport als alumnes en el desenvolupament d'activitats fora de classe gràcies a la qual centenars d'estudiants de la UPV han aconseguit participar en esdeveniments nacionals i internacionals, obtenint èxits de rellevància en molts casos.

Finalment, assenyalar que les activitats de l'Aula se centraran, principalment, en la promoció de vincles entre Leroy Merlin i el col·lectiu d'estudiants de la UPV amb la millora de la qualitat de vida en la llar com a finalitat, la realització de tallers i seminaris sobre les principals tendències vinculades a ella (impressió 3D, prototipatge, llars eficients, dissenys del futur...) i la col·laboració en xarxes socials.

Leroy Merlin

Leroy Merlin Espanya SLU és la filial estatal de la multinacional francesa, instal·lada en més d'una desena de països, i dedicada a la venda al detall d'articles de bricolatge, construcció, decoració i jardineria, destinats al condicionament i a l'equipament de la llar.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla