Tracte i professionalitat

Segons els usuaris i usuàries, la Universitat Politècnica de València destaca especialment en la manera en què cada treballadora o treballador exerceix les seues responsabilitats

[ 20/09/2017 ]

Dels cinc aspectes que s'analitzen en les enquestes de satisfacció (1) engegades a la Universitat Politècnica de València fa ara 10 anys, hi ha dos que destaquen per sobre de la resta. Es tracta de la professionalitat del personal de la UPV i el tracte rebut, dos aspectes que han anat sempre junts. I, així, si amb alguna cosa estan especialment satisfets els usuaris i usuàries de la Universitat Politècnica de València (ja siguen part o no de la comunitat universitària) és amb l'exercici de les responsabilitats que assumeix cada treballadora o treballador de la UPV.

Les enquestes revelen que el personal de la UPV duu a terme les seues tasques amb eficàcia, capacitat i cortesia. Ja siga a la Facultat de Belles Arts, al Servei de Microscòpia Electrònica o al Departament de Producció Vegetal. En qualsevol de les quasi 200 unitats avaluades, la immensa majoria d'auxiliars de servei, caps de secció, personal administratiu o tècnic... coneixen el seu treball, actuen de manera pràctica i resolutiva, i es relacionen entre ells amb correcció.

Els índexs de satisfacció aconseguits en aquests ítems són molt meritoris. I no sols de manera puntual, sinó de forma continuada en el temps. La dècada de registres llança una mitjana de 92,1% d'usuaris satisfets en professionalitat i un 91,7% en tracte rebut, que atorguen una nota mitjana de 7,00 sobre 10 en el primer cas i de 6,94 en atenció als usuaris. És a dir, un notable molt acceptable en aquest tipus de sondejos.

I no es tracta de l'opinió d'unes poques persones. És una impressió àmpliament estesa. Només en l'últim any, s'han processat un total de 8.263 enquestes. I, si se sumen els 10 anys de funcionament del sistema, se supera la barrera de les 75.000 opinions recaptades. La grandària de la mostra i la metodologia de l'estudi és tal que atorga un nivell de confiança en els resultats per damunt del 95%.

(1) Informació relacionada amb la prestació del servei; la senzillesa en els mecanismes de sol·licitud; l'adequació dels terminis; el tracte rebut, i la professionalitat.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla