U-Ranking

La UPV, entre les tres millors d'Espanya en un total de 28 graus diferents

[ 20/06/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) es troba entre les tres millors universitats d'Espanya en un total de 28 graus diferents. Així ho assegura l'última edició de l'U-Ranking, classificació elaborada per la Fundació BBVA i l'Institut Valencià d?Investigacions Econòmiques (IVIE).

Líder en Conservació i Restauració de Béns Culturals; Belles Arts; Gestió i Administració Pública, i Enginyeria Forestal i del Medi Natural

Així, segons el citat indicador, la UPV és la millor universitat d'Espanya per a estudiar el Grau en Conservació i Restauració de Béns Culturals; el Grau en Belles Arts; el Grau en Gestió i Administració Pública, i el Grau en Enginyeria Forestal i del Medi Natural.

En els tres primers, el lideratge de la institució que dirigeix Francisco Mora és en solitari, mentre que en el cas del Grau en Enginyeria Forestal i del Medi Natural, la primera posició és compartida amb la Universitat de Santiago de Compostel·la.

11 segons i 13 tercers llocs

Als 4 primers llocs cal afegir 11 de segons i 13 de tercers. La UPV figura en segon lloc en els graus en Turisme; Ciències Ambientals; Enginyeria d'Organització Industrial; Disseny i Tecnologies Creatives; Biotecnologia; Enginyeria Aeroespacial; Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes; Enginyeria de l'Energia; Enginyeria Mecànica; Enginyeria Química, i Enginyeria en Geomàtica i Topografia.

Així mateix, la UPV figura en tercera posició en els graus d'Enginyeria Informàtica; Enginyeria de Tecnologies i Serveis de Telecomunicació; Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge; Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural; Enginyeria Biomèdica; Arquitectura Tècnica; Ciència i Tecnologia dels Aliments; Fonaments de l'Arquitectura; Enginyeria Civil; Enginyeria d'Obres Públiques; Enginyeria Elèctrica; Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i Enginyeria en Tecnologies Industrials.

Segona d'Espanya en innovació i desenvolupament tecnològic, i capdavantera en docència entre les públiques

A més de tot això, l'U-Ranking reconeix la UPV com la tercera millor universitat d'Espanya (empatada amb la Universitat Rovira i Virgili i la Carlos III de Madrid); la segona en innovació i desenvolupament tecnològic, i la número u de totes les públiques del país en docència.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla