PAU 2017

Consulta ací tota la informació sobre calendari, seus, horaris, etiquetes identificatives, resultats, reclamacions, etc.

[ 02/06/2017 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) acull, un any més, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2017 tindran lloc els dies 6, 7 i 8 de juny en la convocatòria ordinària, i el 4, 5 i 6 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

En ambdues convocatòries, els alumnes que es presenten a la fase obligatòria estan citats en la seu del tribunal corresponent a les 8.45 h del primer dia, mentre que aquells que solament s'examinen de la fase voluntària han d'acudir a les 12 h. Allí, el tribunal lliurarà a cada estudiant les seues etiquetes identificatives i l'horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. L'alumne és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En elles figuren, a més, l'usuari i la clau que li permeten accedir al portal per a consultar les seues notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i a la preinscripció.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-ho durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 16 de juny de 2017, i els de juliol, a partir de les 17 h del dimecres 12 de juliol. Per a açò, l'estudiant ha d'usar el seu usuari i clau. En el propi portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fóra necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els seus resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la reclamació o una segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 14 h del divendres 16 de juny fins a les 14 h del dimarts 20 de juny, a través del portal d'alumne de la PAU. Els resultats de les reclamacions i segones correccions de la convocatòria de juny podran consultar-se a partir del 26 de juny, a les 15 h. Des d'aqueix moment, l'estudiant podrà obtenir una nova targeta.

Preinscripció per a graus i dobles graus (dates provisionals en funció dels terminis aprovats per la Conferència General de Política Universitària, pendents de publicació en BOE). Per als alumnes que es presenten a la PAU del curs 2016-2017 o estudiants que ja disposen de les seues qualificacions de cursos anteriors: del dilluns 12 de juny fins a les 14 h del divendres 7 de juliol de 2017.

Per la seua banda, per als alumnes que procedeixen de sistemes educatius estrangers o que han realitzat el batxillerat internacional: del dilluns 12 de juny fins a les 14 h del dilluns 10 de juliol de 2017.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera