Talent emprenedor

La UPV llança la III edició del Programa University Junior International Entrepreneurs 2017 amb ajudes de mobilitat per a persones emprenedores

[ 09/06/2017 ]

La UPV ha obert la III edició del programa University Junior International Entrepreneurs, impulsat per la Generalitat Valenciana a través de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, amb la finalitat d'augmentar les competències emprenedores i transversals, com també de motivar l'alumnat i les persones recentment titulades de la UPV cap a l'emprenedoria.

Aquest programa té com a objectiu la concessió de quatre ajudes de mobilitat per a realitzar estades de dos mesos a l'estranger (països elegibles dins del Programa Erasmus+) en empreses consolidades, on els estudiants puguen desenvolupar les seues idees de negoci.

Aquest programa s'emmarca dins del projecte Campus de l'Emprenedoria Innovadora, finançat per la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, en el qual participen les cinc universitats públiques valencianes.

Dirigides a estudiants i persones recentment titulades de la UPV amb idees de negoci

Poden sol·licitar aquestes ajudes els estudiants de la UPV matriculats en el curs acadèmic 2016-2017, de llicenciatura o diplomatura, grau, màster universitari o doctorat, així com aquelles persones recentment titulades que complisquen els requisits exigits en les bases de la convocatòria.

La durada de cada estada és de dos mesos, i pot començar a partir del 24 de juliol del 2017 i ha de finalitzar abans del 31 de desembre del 2017.

Cadascuna de les ajudes està dotada amb 2.000 euros bruts pels dos mesos sencers d'estada. La dotació econòmica de l'ajuda està subjecta a la corresponent retenció que estableix la normativa vigent. Paral·lelament, a través del Programa Erasmus+ a la UPV, que gestiona l'OPII, es concedirà a les persones beneficiàries d'aquestes ajudes de mobilitat un import que varia entre 300, 350 o 400 euros mensuals, segons el país de destinació, durant els dos mesos d'estada.

Presenta't com a candidat/a abans del 27 de juny

El termini de presentació de sol·licituds està obert fins al 27 de juny del 2017, a les 24 h. La llista definitiva amb les seleccionades i seleccionats per a beneficiar-se d'aquestes ajudes a la mobilitat es publicarà la setmana del 17 de juliol del 2017.
Per a aquelles persones interessades a ser candidates, cal dir que poden trobar el formulari, les bases de la convocatòria i la carta d'acceptació (per a aquelles que ja tinguen l'empresa on realitzar l'estada) en l'enllaç que figura a continuació.

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC