Mural al Berklee

Inscriu-te fins al 7 d'abril en el concurs d'intervenció mural de la biblioteca del Berklee College of Music, amb 600 euros de premi

[ 17/02/2017 ]
Mural al Berklee

El campus del Berklee College of Music de València, amb la col·laboració de la Facultat de Belles Arts de la UPV, organitza un concurs d'intervenció mural amb la finalitat de decorar una de les parets de la biblioteca.

El certamen, al qual pot concórrer qualsevol artista major de 18 anys de manera individual o col·lectiva, té un premi de 600 euros per a la persona guanyadora, que a més portarà a cap la intervenció plantejada.

Des d'obres acadèmiques fins a moviments tipus l'art de carrer (street art)

Els únics requisits exigits per a participar-hi són: l'originalitat de les obres, l'autoria exclusiva dels participants i la condició d'inèdits dels treballs. Totes les tècniques hi tenen cabuda, des de les més acadèmiques fins als moviments més alternatius tipus l'art de carrer.

Inscripció i documentació que cal presentar

Per a inscriure's, les persones interessades han d'emplenar el formulari que apareix en la web de Berklee València -l'enllaç al qual figura a peu de pàgina- a partir del dilluns 13 de març (9 hores). El termini de presentació de propostes s'estendrà fins a la mitjanit del divendres 7 al dissabte 8 d'abril.

A més de les dades personals i de contacte, els i les artistes han d'afegir un PDF amb un esbós del projecte que incloga la tècnica i els materials que utilitzaran, una representació del mural a escala, una memòria descriptiva, informació curricular i, si es vol, un text explicatiu de l'obra.

Criteris de selecció

Al certamen, un mateix artista pot concórrer amb diverses obres i presentar tantes propostes com vulga. A l'hora de dur a terme la selecció, el jurat valorarà la congruència amb la funció de l'espai; la representativitat dels valors del Berklee (consulteu l'enllaç d'El Mural, situat també al final del present text); la innovació i la qualitat artística del treball presentat; la creativitat i l'originalitat; la documentació presentada; la viabilitat de l'execució del projecte (tant tècnica com econòmica), i la durabilitat i facilitat del manteniment de l'obra.

El dia 26 d'abril es donarà a conèixer el nom de la persona guanyadora, que realitzarà la seua proposta a la biblioteca entre els dies 8 i 12 de maig del present 2017.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla