La millor d'Espanya

Segons el rànquing elaborat per la Fundació Everis i presentat avui a Madrid, la UPV és la número 1 en ciències i enginyeries, informàtica i TIC

[ 14/06/2016 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) és la millor universitat espanyola per a estudiar ciències i enginyeries, informàtica i tecnologies de la informació i les comunicacions. Així ho testifica un estudi realitzat per la Fundació Everis sobre titulades i titulats recents contractats per empreses privades del territori nacional durant els últims 5 anys.

Avui s'ha presentat a Madrid la segona edició d'aquest informe i la UPV repeteix en el primer lloc en ciències i enginyeria, i avança espectacularment en informàtica i TIC (del vuitè lloc al primer lloc). El rànquing inclou, a més, tres branques educatives més: humanitats i altres ciències socials; salut i benestar, i ADE, econòmiques i dret.

Segons l'informe, les persones titulades en informàtica i TIC per la UPV destaquen especialment en dues competències: la capacitat d'aprenentatge i adaptació a l'entorn dels seus titulats i titulades, i l'habilitat per a treballar en entorns multiculturals i multidisciplinaris.

Quant als enginyers i científics titulats de la UPV, les empreses opinen que són especialment bons a l'hora de treballar en equip; orientar-se a la consecució de resultats, i aprendre i adaptar-se a entorns canviants. També destaquen per l'honestedat i el compromís ètic, i per l'habilitat per a treballar en entorns internacionals.

Sobre el rànquing

Els resultats obtinguts per la Fundació Everis en aquesta segona edició del seu rànquing Universitat-Empresa són fruit d'avaluacions basades en la contractació de 15.485 titulats recents per un total de 2.155 empreses privades de més de 10 treballadors, des d'abril del 2012 fins a abril del 2016, en tot el territori nacional. S'han avaluat, a més, 95 titulacions, exclosos els postgraus i doctorats, impartides per 82 universitats.

El rànquing Universitat-Empresa de la Fundació Everis presenta les 10 universitats millor valorades (tant públiques com privades) a través d'una anàlisi quantitativa de l'opinió dels principals demandants del talent: les empreses.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras