IX Premis Idees UPV

Fusió d'Arts Technology SL (Avança), Pikaband (Millor Empresa) i Rush4sports (Millor Projecte), vencedors en la gran nit de l'emprenedoria

[ 01/12/2015 ]
IX Premis Idees UPV

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha acollit aquest vespre-nit la celebració de la novena edició dels Premis Idees UPV, que any rere any reconeixen els millors projectes emprenedors que tenen el suport de l'Institut Idees de la UPV.

Durant l'acte, s'ha repartit un total de 28.500 euros, dividits en 21 premis i 3 accèssits, a més dels reconeixements a la trajectòria empresarial de Viccarbe i a Iñaki Berenguer com a Ambaixador Emprèn Idees UPV, i el guardó honorífic a Santander Universidades.

En la categoria Avança, que reconeix empreses constituïdes amb data anterior al 31 de desembre del 2013, el primer premi, dotat amb 5.000 euros, ha correspost a l'empresa Fusió d'Arts Technology SL. Pyro Fire Extinction SL i Quibim SL han sigut segona (3.000 euros) i tercera (1.000 euros), respectivament.

Pel que fa a la categoria Crea, que premia projectes empresarials i empreses Idees constituïdes els darrers anys (2014 i 2015), el guardó a la Millor Empresa (3.000 euros) s'ha atorgat a Pikaband (People Geolocalization SL), i el de Millor Projecte (2000 euros), a Rush4sports. A més, Free Energy Led SL ha rebut un accèssit de 1.000 euros.

Concurs StartUPV 2k15

En la gala, junt amb els Premis Idees, s'han lliurat també els del concurs StartUPV 2k15, dirigit a trajectòries emprenedores sorgides de la UPV. En la categoria Pro, el primer lloc (3.000 euros) ha sigut para Joan Bosch i Carlos Coquillat, el segon (2.000 euros) ha correspost a José Cava i Sergio Milla, i el tercer (1.000 euros), a José Daniel Cebrián, Alejandro Parcet, Ricardo Carbonell i Diego Prado.

En la categoria Rookie, Sergio Luján i Francisco Javier Pajares han obtingut el primer premi (1.500 euros); Pablo Luna, Daniel Romero, Carles Jiménez, Sandra Gómez i Joan Nicolau Jiménez han aconseguit el segon (1.000 euros); i Jaume Puchalt, Julia Pineda, Adrià Solbes, Pepe Lerma, Lidia Escuder i Julia Gomar, el tercer (500 euros).

D'altra banda, Vicent Blay ha guanyat el primer premi corresponent a TFG-TFM-PFC (1.000 euros), Daniel Marfil el segon (600 euros), i Juan Carlos Sebastiá, el tercer (400 euros).

Francisco Mora, rector de la UPV: "És de justícia reconèixer el treball ben fet"

Abans de la cloenda de l'acte -que ha anat a càrrec del president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig-, el rector de la UPV, Francisco Mora, ha destacat "el potencial innovador i l'enorme talent emprenedor que emana de la UPV", al mateix temps que ha mostrat la seua "satisfacció en veure els fruits de l'esforç de tanta gent vàlida a la qual la UPV ha ajudat a demostrar la seua vertadera capacitat".

Per al rector, "és de justícia reconèixer el treball ben fet i animar-los a continuar demostrant la seua vàlua. Per a nosaltres, els seus èxits són, sens dubte, motiu de gran orgull".

Notícia UPV TV

Notícies destacades

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local