Bon Dia amb Bicicleta

La UPV organitza la quarta edició de la Jornada Bon Dia amb Bicicleta el dissabte 17 d'octubre.

[ 13/10/2015 ]

La Universitat Politècnica de València organitza la Jornada Bon Dia amb Bicicleta. Excursió des de la UPV al Cabanyal i l'Horta Nord el dissabte 17 d'octubre, de 9 a 14 h, la qual s'adreça a la comunitat universitària i al públic en general.

El lema de la jornada és "El valencià, com la bicicleta: saludable, sostenible i de futur", i té com a objectius la promoció de l'ús del valencià, l'ús de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible, el coneixement de l'entorn pròxim de la UPV, la sostenibilitat i la mobilitat responsable per a l'accés a la universitat (com la recomanació d'usar el casc, obligatori en vies interurbanes) i de l'estalvi de recursos en l'ús del mitjans de transport.

Inscripció

La inscripció serà gratuïta, i es realitzarà mitjançant el formulari en la intranet de la UPV (Inscripció a la Jornada Bon Dia amb Bicicleta), fins a les 12 h del divendres 16 d'octubre. Els participants han de dur obligatòriament el casc per a anar amb bicicleta. A més, els participants rebran una armilla reflectora del Bon dia i una botella d'aigua al començament de l'activitat, i en una de les parades podran prendre orxata i fartons, a càrrec de l'organització.

Si alguna persona vol participar i no disposa de bicicleta, l'empresa Do You Bike en pot llogar al preu reduït de 10 euros, però cal fer-ho constar en l'apartat d'observacions de la inscripció.

En l'enllaç que es troba a peu de pàgina hi ha tota la informació relacionada amb Bon Dia amb Bicicleta: circulació amb bicicleta amb seguretat, consells, recomanacions i arguments per a circular amb bici; normes generals per als participants, i nomes sobre l'ús del casc en la bicicleta i les assegurances.

La jornada compta amb la col·laboració dels ajuntaments de València, Alboraia, Almàssera, Meliana, Foios, Albalat dels Sorells, Museros i Albuixec, a més d'altres entitats i associacions.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras