Premis Estudia VLC 2015

Si tens un projecte innovador per a la ciutat de València, participa en els Premis Estudia VLC, dotats amb 4.500 euros

[ 28/04/2015 ]

Un any més està oberta, fins al pròxim 12 d'octubre del 2015, la convocatòria per a poder presentar recerques que optaran al Premi Estudia VLC 2015, dotat amb 4.500 euros i dirigit a treballs finals de grau o de màster i tesis doctorals.

Estudia VLC és una iniciativa que promou que els universitaris facen la tesi doctoral o el treball de recerca de finalització de màster o grau sobre temes d'interès estratègic per a la ciutat de València.

La convocatòria està oberta a projectes innovadors centrats en l'urbanisme, el desenvolupament sostenible, la inclusió social, la pràctica esportiva, l'educació, les tendències econòmiques i socials, les bones pràctiques a la ciutat i el turisme urbà, entre altres àmbits. En la pròxima edició es premiarà amb 1.000 euros el millor treball de finalització de grau (TFG) o de fi de màster (TFM) presentat, i amb 3.500 euros, la millor tesi doctoral. A més dels premis en metàl·lic, el jurat també designa dos finalistes en cada categoria.

El jurat està compost per una comissió d'avaluació integrada per totes les institucions participants, entre les quals es troba l'Ajuntament de València, a través d'InnDEA València; la Universitat de València; la Universitat Politècnica de València; la Universitat Cardenal Herrera CEU, i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir.

Si el teu projecte resulta guanyador, podrà ser difós entre les entitats de la ciutat a les quals puga interessar -inclòs l'Ajuntament de València- per a incorporar-lo en l'estratègia de la ciutat i en la gestió municipal.

En les diverses edicions s'han premiat i reconegut investigacions sobre aparcaments al nucli antic, ampliació de la UPV, noves tecnologies al servei del turisme, suport a l'emprenedoria o avaluació d'esdeveniments esportius, entre altres. Aquests treballs premiats i la resta dels que formen part del fons documental d'Estudia VLC poden ser consultats per professionals, empreses i institucions, que poden obtenir d'aquests valuosos coneixements per a València.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom