Dia del Medi Ambient

La Universitat Politècnica de València celebra el Dia del Medi ambient el dijous 16 d'octubre, en el campus d'Alcoi, el dimarts 21 d'octubre a Gandia i el dijous 23 en el de Vera.

[ 08/10/2014 ]

Com tots els anys, l'Àrea de Medi ambient celebra el Dia del Medi ambient en la UPV, i estarà present en els tres campus per a informar a la comunitat universitària sobre les activitats ambientals que duu a terme la Universitat.

Així mateix, agrairà a la comunitat universitària l'esforç realitzat en la cura de l'entorn amb el lliurament d'un petit regal. Com en anys anteriors, la UPV continua amb la seua campanya per a reduir l'ús de les bosses de plàstic d'un sol ús. Així doncs, a canvi d'emplenar una petita enquesta, rebràs una borsa plegable que podràs utilitzar per al reciclat de vidre.

A més, fins al 31 d'octubre de 2014 pots participar en el sorteig del dia del medi ambient de la UPV. Per a poder participar és necessari que faces arribar a la Unitat de Medi ambient una idea o suggeriment que permeta millorar la mobilitat sostenible en la UPV. Si ja has fet suggeriments sobre aquest tema també entraràs en el sorteig.

Pots enviar les teues idees a la bústia de suggeriment de la Unitat de Medi ambient (s'accedeix des de la Intranet), o bé mitjançant l'urna disposada a aquest efecte en els stands de celebració del Dia del Medi ambient en la UPV, en cadascun dels campus.

Pots fer tants suggeriments com vulgues. Entre totes aquelles idees relacionades amb la temàtica proposta i enviades en termini es realitzarà un sorteig, i el guanyador o guanyadora es portarà una bicicleta

Per a més informació pots consultar les bases del sorteig en l'enllaç que figura a peu de pàgina.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord