- -
UPV
 

Enquesta de qualitat a la UPV

Enquesta de qualitat a la UPV

El 88'2% dels 8.000 enquestats estan satisfets amb els serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió de la UPV

[ 24/07/2014 ]

Aproximadament 9 de cada 10 dels quasi 8.000 usuaris enquestats estan satisfets amb la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió de la Universitat Politècnica de València (UPV) durant l'any 2013.


Això es desprèn de l'informe que s'ha portat a terme en el marc del Pla Pegasus i s'ha fet públic recentment. Segons aquest informe, un 88'2% de les persones enquestades estan satisfetes amb els serveis prestats per la UPV, als quals assignen una nota mitjana de 6'30, lleugerament superior al 6'21 amb què els qualificaven el 2012.


L'informe, que arriba ara a la setena edició, recull l'opinió de diversos col·lectius, com són els equips directius de la UPV, els seus alumnes, el PAS (personal d'administració i serveis), el PDI (personal docent i investigador) i usuaris externs a la comunitat universitària.


Solament científics i metges obtenen una valoració millor


Aquestes dades situen la UPV entre les administracions públiques més ben valorades. Així, si n'extrapolàrem els resultats i els comparàrem amb altres estudis d'opinió pública, com ara el Baròmetre de confiança institucional elaborat per Metroscopia el 2013, la UPV hi apareixeria en els primers llocs entre les 40 institucions i grups socials analitzats.


En concret, hi ocuparia el tercer lloc, solament per darrere dels científics i els metges, i milloraria l'opinió que els ciutadans tenen sobre les universitats en general (novena posició) i sobre els funcionaris (dotzena posició).


Dos punts per damunt de la mitjana global de les administracions publiques


A més, la nota que rep per part dels usuaris (6,30) està molt per damunt de l'obtinguda per les administracions públiques (4,26), tant en la mitjana global com en el detall dels atributs valorats.


Això es dedueix en comparar els resultats de l'enquesta Pegasus amb l'últim baròmetre del Centre d'Investigacions Sociològiques (CIS). Les persones enquestades puntuen amb un 6,09 la informació relacionada amb els serveis de la UPV -molt per damunt de la mitjana de les administracions (3,92)-, amb un 6,68 la professionalitat del personal de la UPV -enfront del 4,97 global- i amb un 6,64 el tracte rebut per la UPV -enfront del 5,03 general.


Més informació
    Notícia UPV TV



Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
La UPV demostra la usabilitat dels humans virtuals en el seu camí cap al reconeixement automàtic de símptomes depressius
"L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera" "L'exili del 39 en el còmic. Vinyetes a la frontera"
Obres gràfiques de creadors com Paco Roca, Manel Granell, Jordi Peidro o Ana Penyas, es converteixen en poderoses eines per a la transmissió de silenciades històries d'exili
La UPV desenvolupa un geoportal per a la prevenció de violència de gènere en els espais públics urbans La UPV desenvolupa un geoportal per a la prevenció de violència de gènere en els espais públics urbans
Segons l'ONU, l'assetjament sexual en els espais públics és un problema quotidià al qual s'enfronten dones i xiquetes en tots els països del món
Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV Nova edició del CHALLENGE STEAM en la UPV
La iniciativa pretén acostar a l'alumnat infantil i juvenil a l'apassionant món de la programació, la robòtica, la impressió 3D, etc.
Un any de rècord Un any de rècord
La UPV va ingressar 116 milions d'euros en 2023 gràcies a la seua activitat en I+D+I, la xifra més alta de la seua història
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla
La UPV porta l'electricitat a dos llogarets d'Hondures construint plantes solars fotovoltaiques i capacitant a la població local



EMAS upv