Campus Praktikum 2014

La UPV ofereix als millors alumnes de 1r de batxillerat i CFGS participar, del 23 al 27 de juny, en projectes amb professors universitaris

[ 30/05/2014 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) presenta Campus Praktikum 2014, una oportunitat per als millors alumnes de 1r de batxillerat i cicles formatius de grau superior de realitzar -durant una setmana (del 23 al 27 de juny del 2014) i de manera completament gratuïta- un programa que inclourà activitats, tallers i un projecte universitari guiat per professors de la UPV.

L'objectiu és permetre als estudiants desenvolupar les seues vocacions, conèixer de primera mà i experimentar activitats i projectes universitaris, i que el Campus els resulte útil i clarificador per a la posterior elecció dels estudis superiors.

Per a això, el programa de Campus Praktikum 2014 UPV combinarà el desenvolupament del projecte amb conferències i visites organitzades a laboratoris i serveis, a més d'activitats que afavorisquen l'intercanvi d'experiències entre els alumnes participants.

150 places oferides, 9 escoles/facultats participants i més de 100 professors UPV implicats

Per a la present edició, hi ha un total de 150 places i més de 100 professors de la UPV implicats. Les persones seleccionades es dividiran en grups de 6-7 alumnes, que duran a terme projectes diferents, fins i tot aquells que es desenvolupen a la mateixa escola.

Els centres participants enguany són nou: l'Escola Tècnica Superior (ETS) d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural; l'ETS de Camins, Canals i Ports; l'ETS d'Enginyeria del Disseny; l'ETS d'Enginyers Industrials; l'ETS d'Enginyeria Informàtica; l'ETS d'Enginyers de Telecomunicació; l'ETS d'Enginyeria Cartogràfica, Geodèsica i Topogràfica; la Facultat de Belles Arts, i la Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses.

El 18 de juny, la presentació, i del 23 al 27, el desenvolupament dels programes

El programa es durà a terme al campus de Vera (València) de la UPV, i començarà el dimecres 18 de juny amb una sessió de presentació a l'alumnat seleccionat.

La setmana següent, del dilluns 23 al divendres 27, tindrà lloc el desenvolupament dels projectes. Tot el programa es realitzarà de 9.00 a 17.00 hores, i l'organització es farà càrrec de les despeses del dinar dels participants.

La inscripció, oberta fins a la mitjanit del 6 al 7 de juny

Tots les persones interessades a participar han d'estar realitzant actualment 1r de batxillerat o un cicle formatiu de grau superior del present curs 2013-2014; haver superat amb èxit totes les àrees i matèries d'aquest, i lliurar un certificat acadèmic.

Inicialment, cada centre farà una preselecció d'un màxim de quatre alumnes i, abans de la mitjanit del 6 al 7 de juny del 2014, haurà de presentar la inscripció i adjuntar, escanejat en color, un certificat de les notes de les dues primeres avaluacions. El model per a realitzar la inscripció es troba al final d'aquesta pàgina.

La comissió de selecció es reunirà del 9 a l'11 de juny, i els dies 12 i 13 del mateix mes es durà a terme la comunicació als centres i alumnes seleccionats. Anima't i comença a conèixer el teu futur universitari!

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom