Continuació d'estudis

Consulta l'oferta de places per a alumnes que vulguen continuar els estudis a la UPV. El termini extraordinari per a presentar les sol·licituds és de l'1 al 10 de juliol.

Si vols canviar d'estudis universitaris, pots consultar l'oferta de places en les titulacions de la Universitat Politècnica de València per al curs 2013-2014. Aquesta oferta es dirigeix exclusivament als alumnes amb estudis universitaris oficials parcials espanyols o estudis universitaris estrangers.

Com que el procés d'extinció dels anteriors plans d'estudi es troba molt avançat, la UPV no ofereix places per a la incorporació de nous estudiants a les antigues titulacions en el curs 2013-2014 per aquest procediment. Només s'hi ofereixen places per als títols de grau.

Per a dur a terme l'estudi de l'admissió, has de complir el requisit mínim d'obtenir el reconeixement, almenys, de 30 crèdits en els estudis que vols cursar.

La sol·licitud s'ha de fer necessàriament a través d'una aplicació informàtica, que trobaràs en l'enllaç Sol·licitud d'admissió. Si ets alumne de la UPV, has d'identificar-te amb el DNI i el PIN d'alumne; si no ets estudiant de la UPV, has de sol·licitar un identificador a través del mateix enllaç abans d'efectuar la sol·licitud. L'identificador el pots demanar fins a l'últim dia de la sol·licitud, és a dir, el dimecres 10 de juliol, fins a les 14 h.

En realitzar la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades, a través de l'apartat Gestió de reconeixement.

D'acord amb el decret de taxes de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació per al curs 2012-2013, per l'estudi de la sol·licitud de reconeixement cal pagar una taxa de 143,73 euros si els estudis aportats són estrangers. Si ets alumne de la UPV, l'aplicació genera un rebut per l'import de la taxa, que es carregarà en el compte de la teua matrícula; si no ets estudiant de la UPV, has d'imprimir el rebut, pagar-lo i lliurar una còpia junt amb la resta de la documentació.

Una vegada emplenada la sol·licitud d'admissió, has de confirmar-la, imprimir-la i presentar-la junt amb la documentació requerida, al Registre General de la Universitat Politècnica de València o als registres auxiliars d'Alcoi i de Gandia.

El termini extraordinari de presentació de sol·licituds per a l'admissió en el curs 2013-2014 és de l'1 al 10 de juliol del 2013. Si encara hi ha vacants i així ho determina la comissió acadèmica de cada títol, hi haurà un termini addicional del 13 al 16 de setembre de 2013.

En cas de ser admès, podràs consultar amb prou antelació la data en què has de matricular-te durant el mes de juliol. Es recomana també conèixer la Normativa de progrés i permanència de la UPV.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom