Disseny d'Aliments

Naix Disseny d'Aliments SL, una nova empresa derivada (spin-off) de la UPV. És la primera filial espanyola dedicada a proveir de serveis de disseny d'aliments d'alta qualitat.

Naix Disseny d'Aliments SL, una nova empresa derivada de la UPV, impulsada pels investigadors del Grup CUINA-UPV Purificación García, Javier Martínez i Amparo Andrés, juntament amb el xef Jorge Bretón i l'empresa Production Kitchens SL.

Es tracta de la primera filial espanyola dedicada a subministrar serveis de disseny d'aliments d'alta qualitat i valor afegit a empreses del sector de la restauració, tant d'àmbit nacional com internacional.

El rector de la UPV, Juan Juliá, i els promotors de l'empresa han signat l'escriptura de constitució, així com la incorporació de la Universitat Politècnica de València al seu accionariat.

Segons ha explicat Javier Martínez, investigador del Grup CUINA de la UPV, aquesta nova empresa derivada posa a disposició del sector l'ampli bagatge científic i gastronòmic dels seus socis, orientant-lo cap a nous productes i tecnologies que, entre altres aplicacions, agiliten la preparació dels plats en els punts de venda. D'aquesta manera, aquesta nova filial permetrà a les empreses del sector aconseguir un notable estalvi de costos.

La visió que té Disseny d'Aliments SL com a empresa de base tecnològica és la de convertir-se en líder i referent a Espanya en el disseny de productes i processos per a restauració. Aquesta visió es completa amb una clara vocació internacional, sent el seu objectiu empreses terceres, tant d'Espanya i Europa com de Llatinoamèrica, Amèrica del Nord i Àsia.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Fins a 900€ per estudiant Fins a 900€ per estudiant