Vía Tango

El curt d'animació de l'alumna del Màster Universitari de Producció Artística de la UPV Adriana Navarro segueix collint premis en festivals internacionals.

El festival del Regne Unit Reelshow Film Contests ha atorgat el primer premi al curt d'animació Vía Tango, en la categoria d'estudiants. Es tracta d'un festival internacional, celebrat en Kent, en el qual han participat 163 treballs.

Reelshow Film Contests-Film Student Online Competitions és el premi, que amb una periodicitat mensual, s'atorga entre els treballs que els estudiants mostren, en aquest període, a través de la pàgina web de la competició.

Vía Tango és un curtmetratge d'animació que va realitzar Adriana Navarro com a treball final del Màster en Animació, que va cursar a la UPV després de llicenciar-se en Belles Arts. Actualment, cursa el Màster Universitari en Producció Artística de la UPV.

El curtmetratge, de poc més de tres minuts de durada, utilitza la tècnica de llapis sobre paper i acoloriment digital. Explica la història d'un viatge fantàstic amb tren en el qual el revisor s'enamora d'una passatgera a la qual intenta seduir a través del ritme d'un tango i al qual, alhora, l'intenta cortejar una altra passatgera. Per a Adriana Navarro, aquest curt es podria definir "com podríem definir un espill, com alguna cosa que reflecteix el que té davant. I el que el curt reflecteix, en definitiva, és la passió i l'amor pel bon treball".

Vía Tango ha guanyat, a més, el Primer Premi (ex aequo), secció Dia d'Astúries, del Festival Internacional de Cinema de Gijón, un dels festivals de cinema independent més prestigiosos d'àmbit internacional, i el Segon Millor Curtmetratge de la secció d'Animació de Cortocomenius. Compta també amb una llarga trajectòria en festivals d'animació, amb més de 16 projeccions a tot el món. La intenció de l'autora és seguir promovent-lo en diferents festivals fins a l'any que ve.

• Reelshow Film Contests. Vía Tango
  • Entrevista a Adriana Navarro (UPV TV 6-11-2012)

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share