Conferència de Harold Kroto

Harold Kroto, premi nobel de química, imparteix el dimecres 6 de juny a la Ciutat Politècnica de la Innovació de la UPV una conferència sobre els nanotubs de carboni.

Harold Kroto, premi nobel de química el 1996 i professor de la Universitat de l'Estat de Florida, impartirà el dimecres 6 de juny a la Ciutat Politècnica de la Innovació (CPI) de la UPV la conferència titulada "El descobriment dels nanotubs de carboni i la seua rellevància en el futur". L'acte està organitzat pel Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació.

Durant la conferència, Kroto parlarà sobre els nanotubs de carboni, una forma alotròpica del carboni, com el diamant o el grafit. Aquestes estructures nanomètriques constitueixen les fibres més fortes conegudes i tenen propietats elèctriques destacades. En aquest sentit, són capaços de conduir el corrent elèctric de forma molt més eficaç que els cables de coure. A més, destaquen també per la lleugeresa i per les propietats mecàniques extremes.

La conferència, que és d'accés lliure, té lloc el dimecres 6 de juny, a les 12.30 h, a l'auditori del Cub Blau de la CPI. Hi haurà un sistema de traducció simultània. Si tens interès a assistir-hi, has d'inscriure't a l'enllaç que hi ha tot seguit. A més, aquesta conferència es retransmetrà en directe.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom