Productes naturals

José Miguel Mulet, professor de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural, analitza els anomenats productes naturals o ecològics en el llibre Los productos naturales ¡vaya timo!.

El llibre Los productos naturales ¡vaya timo!, de la col·lecció ¡Vaya timo! de l'editorial Laetoli, analitza els productes naturals o ecològics que ens ofereixen en diferents àmbits de la vida quotidiana (alimentació, salut, casa i energia), i valora, des d'un punt de vista científic, si realment són tan efectius com prometen o si contribueixen a cuidar el planeta.

Nascut a Dènia el 1973, José Miguel Mulet és llicenciat en Química per la Universitat de València (1996) i doctor en l'especialitat de Bioquímica i Biologia Molecular (2001). De 2003 a 2006 va treballar en el Biozentrum de la Universitat de Basilea (Suïssa).

Des del 2008 és professor del Departament de Biotecnologia de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural (ETSEAMN) a la Universitat Politècnica de València i dirigeix el laboratori de creixement cel·lular i estrès abiòtic de l'Institut de Biologia Molecular i Cel·lular de Plantes (IBMCP), centre mixt del CSIC i de la UPV.

Ha publicat diversos articles, tant d'investigació en revistes científiques com de divulgació, i és autor del bloc "Los productos naturales ¡vaya timo!", a través del qual es pot llegir un avançament del primer capítol del llibre.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord