CEDI 2010

El vicepresident d'investigació de Yahoo!, Ricardo Baeza-Yates, participarà en el III Congrés Espanyol d'Informàtica (CEDI 2010), que tindrà lloc en la UPV.

Ricardo Baeza-Yates, vicepresident d'investigació per a Europa i Llatinoamèrica de Yahoo!, serà un dels expertes internacionals que participaran del 7 al 10 de setembre en el III Congrés Espanyol de Informàtica (CEDI 2010), que tindrà lloc a la Universitat Politècnica de València.

Baeza comentarà les pròximes fronteres de les investigacions. En la seua opinió, "els futurs desafiaments de la investigació en tecnologia de cerca per al web tenen relació amb l'experiència d'usuari, la riquesa de les dades i les aplicacions innovadores".

D'altra banda, en CEDI 2010 participarà també el responsable de supercomputació d'HP Espanya, Isidro Cano, qui parlarà dels servidors de pròxima generació per al càlcul paral·lel. A més, Cano presentarà les noves generacions en servidors d'HP orientats al càlcul paral·lel, així com els projectes de futur en els laboratoris d'HP.

El CEDI es un congrés que, a més d'aportar els últims avanços en noves tecnologies, analitza la realitat actual per a intentar fer llum als problemes actuals. I aquest serà el paper de Benno Stein, president del Grup Web de Tecnologia i Sistemes de Informació a la Universitat Bauhaus de Weimar, que parlarà de la detecció del plagi de text en Internet i el vandalisme en la Viquipèdia.

Stein assegura que per a la detecció del plagi no hi ha un sol enfocament i una única solució, tot depèn del cas. "La detecció del plagi significa anàlisi d'estils, la identificació del autor, i també l'anàlisi de totes les empremtes digitals". En la xarrada, Benno Stein analitzarà el problema emergent del vandalisme en portals com la Viquipèdia i exposarà alguns iniciatives com la PAN, una campanya de detecció del plagi i el vandalisme, en què els millors grups d'investigació internacionals comparen les seues tecnologies de detecció, com un repte ambiciós.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom