Beques salari del curs 2022-2023

Aquestes ajudes, que concedeix la Generalitat Valenciana, tenen una quantia màxima de 6.000 euros. El termini de sol·licitud està obert fins al 14 de desembre

[ 22/11/2022 ]

Si estudies un grau o un màster habilitant a la UPV, pots sol·licitar, fins al 14 de desembre, les beques salari lligades a la renda convocades per la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.

Aquestes beques estan destinades a aquell alumnat que es matricula per primera vegada d'estudis universitaris oficials, així com a alumnat de segon i de cursos posteriors o de màsters habilitants que complisca els requisits establits en la convocatòria.

Les persones beneficiàries disposaran d’un ajuda màxima de 6.000 euros. El llindar de renda que s'estableix per a famílies de quatre membres és de fins a 18.581 euros, i l'alumnat beneficiat haurà de comprometre's a complir el rendiment acadèmic establit en la convocatòria.

L'objectiu de les beques salari és contribuir al fet que estudiants que inicien els estudis puguen acabar la seua formació universitària amb un salari destinat a formar-se. D'aquesta manera, l'alumnat pot col·laborar amb la seua família aportant un sou durant els quatre anys de formació, sempre que supere acadèmicament els cursos.

Sol·licitud, només per via telemàtica

L’alumnat que sol·licite la beca ha d'emplenar el formulari de sol·licitud per via telemàtica exclusivament, amb certificat de signatura electrònica.

La convocatòria està publicada en la web de la Unitat de Beques. A més, es pot consultar la informació sobre aquesta, així com presentar la sol·licitud, a través de l'enllaç següent.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla