Resultats de les PAU

Consulta, a partir de les 13 hores del divendres 17, les notes de la convocatòria de juny de les proves d'accés a la universitat

[ 20/06/2022 ]

Tot l’estudiantat que ha realitzat les proves d'accés a la universitat (PAU) en la convocatòria de juny del 2021 pot consultar, des del divendres 17, a partir de les 13 h, els resultats obtinguts.

Amb aquesta finalitat, cal accedir al portal habilitat per la Generalitat Valenciana, i introduir el nom d’usuària o usuari, i la clau. Al mateix portal hi ha les instruccions per a aconseguir noves claus si és necessari.

A partir de l'endemà, dissabte 18 de juny, l’alumnat podrà imprimir, des del mateix portal, la targeta amb els resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que es demane la revisió (segona correcció) d’algun exercici.

Revisions

Les revisions poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 20 de juny fins a les 14 h del dimecres 22 del mateix mes, a través del portal de l'alumnat de les PAU. Els resultats definitius es donaran a conèixer en el portal a les 15 h del dimarts 28 de juny. Des d'aquest moment, l'estudiant podrà obtenir una nova targeta.

Preinscripció per a graus i dobles graus

Una vegada conegut el resultat de les PAU, l'estudiant pot calcular amb el simulador la qualificació final que té i comparar-la amb les notes d'admissió del curs passat; com també procedir a realitzar la preinscripció, a partir del dilluns 20 de juny, en qualsevol dels 44 graus i 13 dobles graus oferits per la Universitat Politècnica de València (UPV).

Per als dubtes: PoliConsulta, PoliCita i WhatsApp

Per a resoldre qualsevol dubte, la UPV posa a la disposició de les persones interessades: PoliConsulta, PoliCita (si es vol atenció presencial) i una línia de WhatsApp (620 04 00 50).

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla